KIEDY S-5. KIEDY POWSTANIE OBWODNICA RAWICZA?.

Witam ., nie dawno kupilem Carisme gdi z 2000 r w sedanie i mam maly problem z nauczeniem jej wolnych obrotow , robilem wedlug waszych wskazan i gdy sie uczy to przez 15 min chodzi jak zegarek zalancza sie wentelator wlanczam wszyskie odbiorniki produ ., klime ., ruszam kierownicą , radio itp itd i tez przez kolejne 15 min chodzi supcio 800 obr/min jak zegareczek ., robie przegazowke do 7 tys i gasze spokojnie silniczek ., Odpalam a tu lipaa skacze od 600 -100 obr/min potem sie wmiare stabilzuje i chodzi na 500 //obr/min ale juz z malymi wachnieciami, co robie źle ? dziekuje za odpowiedzi;)

No przeca to ma by nie po to, aby se sobie wykasować "Error tysiacpincetstodziewincet: No Engine Has Been Found", nie?
Dobra, doprecyzuje:
Mitsubishi Carisma, chodzi jak marzenie. Ale ma myk z przepustnica, a dokladniej, z jej pelnym domknieciem (wujek spamtlas wzial uzywane autko, skad mogl wiedziec, ze poprzednia wlascicielka, mac jej bolszewicka, radosnie jezdzila se 2 tygodnie bez filtra powietrza?) Panie, co tam na przepustnicy siedzi, to marzenie. Rozebrac to dranstwo, to trzeba mikrego zoltka z kombinerkami wstawic do komory silnika, abstrahujac od tego, ze nowa przepustnica to... no, zapomnij, jak samochod jest wart 1200-1300 funtow, to przeciez nie wydam 300 na nowa przepustnice, nie?
Zasadniczo, se jezdzi. Od czasu do czasu bydle zapala ta cholerna kontrolke, i denerwuje. Denerwuje tym bardziej, ze innym chalupniczym sposobem na jej zgaszenie jest odpiecie akumulatora, ale wiaze sie to z tym, ze po podpieciu nie da sie normalnie jechac, zanim sie silnik GDI nie nauczy obrotow i skladu mieszanki.
A tak, wykasuje se byka, i po temacie.
Poza tym, to ja to polecam w celach autodiagnostycznych lepiej (Panie, kontrolka mi siwieci, pewnie sie kijanki w baku zalegli, bo kuzyn ze stacji z lekka benzynke chrzci), niz naprawczo-usuwajacych

A co do recenzji, to juz mi podniesli ciecie cisnienie
Na stronie pisza, ze maja "in stock", a jak zlozylem zamowienie, to mi zapodali, ze za trzy tygodnie sie bede cieszyl narzadem.
Tylko tak dalej, to im zburze ten... przybytek.

Do pelni szczescia brakowaloby mi jeszcze moze wylaczania//resetowania wielce niebezpiecznego alarmu o ilosci mil do przegladu.

Przeczyszczenie nie jest trudne, tylko ważne aby potem w GDI ponownie nauczyć go obrotów! Zobaczycie zupełnie inne auto w tedy , doświadczenia opieram na Carismie GDI.